upp och ner ochupp och ner på 3år

kan lungt säga att jag har ahft en del vikt resor under 3år gick upp 40kg när jag väntade Alexander och gick ner
 
dom på ca 7 mån och det varade inte länge så vissade det ett + på ett gravitet test så kom dom där jävla kg igen suck så vågen vissade 111,5kg när jag vägde mig tre dagar efter förlossningen på BB så gissar att jag vägde ca 115kg och har gått ner dom kg på 1 år men har en hel del mer muskler på kroppen en innan
 
 
lite bilder från tiden
från 3år sen när Alexander var på väg
 
här var jag i ca  vecka 30
 
 
för 3 år sen när alexander var på väg
Alexanders första julafton
 
här var han ca 2 mån och jag såg hög gravid ut forfarrande
 
 
 
här vägde jag 65kg efter Alexander
 
 








 


Den till höger är senaste bild tagen den 22/2-15
 
 

Så säger jag godnatt så man orkar upp om någon timme 
 



Kommentarer

Jisses vad bra kämpat! Det var kul att trilla in på din blogg och få läsa om någon som kämpar stenhårt för vartenda centimeter. Är inte jättelockande precis att läsa om tonåringar som räknar hekton hela dagarna.
Kör hårt!


Kom ihåg






Trackback