Nya friska tag

När andra sitter i soffan och ser på idol så ställer jag mig på crosstrainern och kör lite intervaller och sen lite biceps och mage när jag inte hade någon möjlighet att fara på gymmet i morgon kommer min mamma och är barnvakt så jag kan fara då Karl jobbar jätte långt pass i morgon 

När barna låg i sina sängar och drack sin kvälls välling då passade jag på att köra lite nytta så jag kunde boka av på min lista

Skrivit in mig på arbetsförmedlingen och bokat en tid på torsdag för första mötet och fixat första starten till a-kassan fick hem igår från kommunen och f-kassan hur jag har jobbat 12mån tillbaka väntar från Maid och indre kraft a-kassan kommer få en hel roman mycket små ficks innan allt papper och samtal är gjorda 


Måste ringa på måndag och boka tid hos kommunen att bli ny fotad till jobb ide och sen skriva under att jag låser mina lasdagar hoppas hon har tid på torsdag när jag ändå inte kan jobba 

Börja få lite ordning på allt små ficks efter allt små ficks så blir det att göra om lite i sovrummet så vi får undan lite och speciellt extra barn ytterkläderna så det inte ser så förbannat stökigt ut speciellt när jag tar foton ser ut som en bomb släps i bakgrunden 


Idag vars jag var och jobbade var det halloween disco 











Kommentarer

Kom ihåg






Trackback