Vill bara grava ner mig

Så jävla syp less på allt varför kan inget gå bra just nu 

Trötta griniga sjuka ungar som jag för vaba med hela jävla tiden som bara bråkar och ej lyssnar plus stor killen är i någon ny fas i 3 års tråtsen 

Karl som jobbar jämt fast det hade jag räknat med ändå när han är en av kockarna på nya tapas stället 

Har ett jobb som jag inte tycker om 

Kan dom bara skicka ut förfrågningarna för tomterna på hällbacken 4 så om vet om man får någon så man kan skite i jobbet då lånet är på skrivet eller får vi ingen tomt så skiter jag ändå i det och spring vikar inom vården istället tills jag hittar mig något annat 

Vill bara bort få känna lung och ro helst med Karl på en mini semester men det kan jag glömma när han knapt hinner vara hemma 

Längtar till min mini semester när jag ska till fitnessfestivslen och bara få massor med egen tid och inspiration av massor med träning och kost 

Och trivs fan inte i min kropp är på väg ner vars jag trivs som jag vill vara i när jag inte tränar men det går trögt nå jag måste som stress träna och så vidare 

Ge mig engeri och ny kraft alla fall ett täcken att något går åt rätt håll 


Känner mig misslyckad som mamma och flickvän 😪



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback