Rensningen är i full gång

Då är donkeyn såld och hämtad tidigare i dag och Nu är min ögon sten ute försäljning #briogo många mil har vi haft tillsammans och många kg har jag tappat med sig



Sen jag började jobba så har det inte blivit så många långa promenader på morgonen på vardagarna bara då dom har typ vaknat jätte tidigt så känns lite väl lyx att ha en donkeyn som syskonvagn då stor killen går nästan halva promenaderna när vi är ute på eftermiddagarna och helgerna 
Så köpte en billig syskon vagn av en vän 👌 och brio Go står mest och får konstig nog inte plats i Volvon vi har vårat bagars är så brett men platt fast brio Go blir jätte liten när man viker i hop den så blir köpa en mer sulky vagn när jag hittar en fin begagnad med lite liggläge minstingen sover forfarande ganska länge efter lunch hemma 

Vad jag och Karl längtar till efter jag har stått och sålt på arcus fyndmarknad för samlar mer och mer i sovrummet som redan inte är ner packat under året 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback