OBS för känsliga bilder

Är man känslig mot sår och så skulle jag inte läsa deta plus bild längst ner utan omläggning 



22/3 Från när jag åkte in första gången med 39,8 i feber ligger vanligt viss på 36,6 hade 9 i crp och ärret öppnat lite sig och vätskade lite då jag blev så illa behandlad på akuten att ssk och kirurgen Magnus nå rent av sa att dom inte trodde mitt ärr hade läkt så bra innan som jag sa och att jag börjat öppna mig och känns värkligen som jag ville spricka om muttan och vid ärret för det va nå där plus nå mens värk liknade fick dom att göra ett ultraljud fast han såg att jag hade vätska i fettvävnaden så sket han i vad jag sa fick bara som svar att jag bara skulle äta alvedon mot febern det är bliden till höger längst ner och till vänster längst ner var den 24/3 efter när min mamma kom och la om åt mig sen ökade det snabbt
Och lördag den 26/3 morgon vid 07:00 ringde jag och väkte min mamma nu rann det ur såret så nu ville jag ha med henne för då kanske det händer nå tog ingen bild tyvärr det var då jag träffade en trevlig grek kirurg läkare som gav mig en kur på engång och tvättade och la om och sa att inte den förra läkaren gav mig en kur och tog odling det fattade han ej greken var säker på vad det var men tig ändå en odling som visade sen någon dag senare att han hade rätt men han gav mig ändå kuren  .  bilden till höger högst upp var i söndags den 27/3 när jag var på jouren för omlägg på morgonen då hade jag läkt från såret ännu mer som tur fick jag en ssk som jobbar på örnäset vc så hon bokade upp mig veckan efter som jag gått till henne vare morgon i veckan vid 10:00 för då har den vätska vätskan kommit ut som jag har samlat över natten skönt att ha samma ssk som lägger om till veckan har jag henne igen idag tog vi en bild den till vänster högst upp så vi ser bra om det gjort någon skillnad till tisdag då jag ska till kirurgen på måndag och hon jobbar inte på jouren i helgen 
Vätskar inte lika mycket idag och börjar Torta upp lite och inte lika djupt och inte lika skarpa kanter som i söndags 





Kommentarer

Kom ihåg






Trackback