Äntligen är dagen snart slut

Idag är det en sån där dag man vill bara ligga kvar i sängen och dra täcket över sig och slänga i väg huvudet någon stans känner mig trött, lätt stöt och det jobbigaste nu med ny startad tävlings diet bara att bita i hop och om i morgon eller någon dag så fattar huvudet vem som bestämmer nå kommer man alltid ha svackor och sånt har man bara inte för man går på diet/deff kommer ändå

Tror mycket av tröttheten kommer för den blivande operationen mycket och tänka på innan . Som fixade igår matlådor som jag frös in som jag kan ta med mig och sen ha när jag kommer hem 

En sak bra idag som jag såg här på kvällen att min licens blivit godkänd redan kände bara på mig och gick in på skkf sida och kollade och där stod mitt namn bland dom andra i teamet 



Vill bara öppna kylen och vräka in mig nå 




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback