Bara 1dag + 3 Tim till dagen D

Då är det packat och klart det ända som ska ner är tandborsten 

Känns lite overkligt att jag fick allt godkänd av lanstinget och att jag får operationen som jag hoppades på att det skulle bli på en privat klinik då det känns som dom gör det flera gånger varje dag plus folk betslar en massa pengar på det som min skulle gå på ca 60-70 000kr som jag är väldigt tagsam att jag inte behöver betala men hade inte lanstinget godkänt mig så hade jag betalat hela kalaset helt själv 

Blev ett par mjuka byxor och kofta så väskan inte ska väga så mycket 

Det kanske inte se så mycket ut men jag mår skit dåligt över det för mig känns det som det är till knäna är i vägen kan inte ha på mig nå tajt utan man ska se gravid ut av all hud och bråck som gör en bulle och lite häng plus det värsta är måste ha ett tajt linne som håller huden på plats då jag och min älskade sambo har sex får ont i huden när den skumpar fram och tillbaka och så och jag gör hela operationen för min egen skull inte för någon annan min älskade sambo älskar mig som
Jag är i fitness deff, normal, har lös hud , gravid  eller överviktig  så vet jag att han längtar att få se mig och känna mer hud när man myser med den mar älskar mer gör inte det hud mot hud är så mysigt 


Och jag gör inte operationen för jag har fastnat i fitness sporten kunde jag gå upp på tammerpokalen 2015 med löshud så hade jag kunnat det igen också sen självklart tackar jag inte nej och få se formen under allt hud som jag sliter med på gymmet massor med timmar varje vecka och tänker på vad jag äter 

Som tex på denna bilden klämde jag in mycket hud under shortsen men ändå förstör det formen 


Imorgon blir det ett sista gym pass då jag ska köra allt jag tycker om så ska se till att ha tränings värk då jag inte kommer få känna den känslan på några veckor fast kommer vara fort på gå bandet istället för gå ute för slippa att samla på mig vätska och halka och dräpa mig ute så gymmets varma familje kärlek får man ändå känna och se på när alla andra sliter på formen så får hoppad kroppen svarar bra med lite vila





Kommentarer

Bra jobbat, och lycka till :)


Skulle du vilja hjälpa mig med en sak?

I 30 dagar har jag varit med i tävlingen Fitnessfighten, där jag följt kostschema och tränat en timme om dagen.

Nu har jag blivit utsedd till en av 15 finalister.

Priset är en träningsresa för två till Portugal, plus pengar, allt till ett värde av 50000 kr!

Vill du hjälpa mig genom att klicka på den här länken och rösta på mig? 😄
(Andra uppifrån, till höger☺)
http://woobox.com/888anw
Kram 💟

Svar: Det kan jag göra grym
Jobbat själv . Tackar
nina


Kom ihåg






Trackback