För vånda

Min kallade dränn handväska är borta båda två så himla skönt att båda ryckte så nu är det omlagt nytt alla andra gånger kommer jag göra själv först gångerna med hjälp från min mamma eller karl

Kändes inget när hon tog bort drännen bara just sista 5 cm som en mask eller nå kröp inne i magen hehe lite små häftigt 

Hade läkt jätte bra sa hon var inte helt läkt en men var på väg på två små ställen ett mellan dränen och ett någon cm från vänstra drännet hon sa att ärret kommer bli jätte fint 👌


Vet att det tar tid och läka och svullen ett tag efter operationen hoppas jag kommer bli nöjd det är stor skillnad sen jag byte yttersta omläggningen hemma i torsdags  

Fick idag lägga dräna i min riktiga handväska för att dölja dom klämmarna som jag har haft lämnat runt linnet på badet börjar inte orka hålla upp dom då det började vara endel i påsarna när jag inte vågade byta hade bara en ny påse kvar så tänkte om jag var tvungen att behålla enna påsen i någon dag så har jag en 





Kommentarer
» Ullis

Hej. Följer dig på Instagram. Har också gjort en bukplastik :) Skönt att du verkar må bra, trots att du är rastlös. Vad olika alla kliniker verkar göra. Jag hade bara ett dräm och fick inte duscha förrän det var borta. Jag gick ordentligt böjd i tre veckor efter operationen. Du ser ut att kunna stå rakt redan? :) SKÖNT :). Härligt vilken kämpe du verkar vara. Stor eloge till dig :) // Ullis

Svar: Jo lite olika verkar det vara från att träna 6ggr i veckan på gym och promenerar och lekt med barna till soffan det var det jobbigaste av hela op . Dom har grävt en del under huden kanske därför . Vars gjorde du det ? Vad heter du på instagram ?
nina

Jag gjorde på Laser&estetik i stockholm. Jag har äntligen kunnat börja träna,haftv influensan oxå så har precis kommit igång. Det är ju en ordentlig operation så de e ju viktigt att läka men man blir ju tokig ☺. Jag heter heffaklumpen1983. Har inte skrivit än om operationen.. snart kommer bilder.

Svar: Får ta och kolla lite . Hur länge sen var det du gjorde den ?
nina


Kom ihåg






Trackback