Tar vad man haver

Man får ta det som finns hemma om man glömmer och handla till mat låder fix som jag hade planerat ikväll efter barna hade somnat medans man står på crosstrainern så lite kyckling och torsk klar med massor med vitlök och riven färsk ingefära brukar sätta lite vatten bland kycklingen och torsken så blir det lite buljong så maten inte blir så torr speciellt när man äter ris till 👌






Kom på tidigare idag att jag faktiskt inte har använt mina snygga sköna tights från Dome fitness på gymmet så i morgon åker dom på har haft på när jag kört crosstrainern hemma helt perfekta glider inte ner och som smal eller grövre byggd som jag är nu så passar dom ändå 

har oftast lite problem och få tight över mina fötter och vader om dom inte har dragkedjan vid vaderna men dom här går hur lätt som helst och sitter perfekt 👌❤️



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback