Vilket jävla bra och späkta år 2016

Kunde jag göra den här för vanligen på mindre en 12mån så kan jag jag ska få till en grym kropp av mitt utgångs läge just nu på några mån och sen några mån till mot scenen 2016 med stöd från familjen, och teamjfathletes ch få ha snygga kläder på mig från Dome fitness ojj vilket år 
Bikini har jag älskade kommer behövas sys in lite men det fixar hon som syde den det är en sak jag vill ha annat ett par andra skor som dom här 
Så snygga 

Fått sponsring , team , fixa mage , bygga hus , jobba och va en bra mamma,sambo ser fram i mot allt nå kommer det vara tufft men det är nå med det jag går igång på och kämpar på ännu mer ser lösningar en motgångar så kommer allt säkert bli tajt men vad gör det så länge jag kämpat på  till 2000% och ändå är en bra mamma/sambo 





Kommentarer
» Diana

Hej! Jag funderade på hur du gick tillväga när du bestämde dig för att göra debut på scenen? Jag har faktiskt blivit lite intresserad av det och tror jag är bäst ämnad för bodyfitness isåfall. Jag har dock ca 10 kilon minst att gå ner dock eller snarare fettprocent, gymmar för hälsans skull och är inte i några fitnesskretsar eller så, hade varit intressant att höra hur du gick till väga, tips och vad man ska tänka på lite :) tack!

Svar: Ojj det var en bra fråga har väl som alltid varit små sugen att ha en sån kropp och sen kom det två små pojkar så när jag tränade för att gå ner gravitets kg båda gångerna så hade jag några bekanta,vän som gjorde sin debut och följde som satsning blev mer och mer sugen själv men sen bestämde jag mig efter jag byte gym till gymmet på tuna i Luleå vars jag tränar och väldigt många där som tävlar så fick se hur dom kämpade på gymmet nå var det i bland jobbiga dagar men oftast var dom glada spred massor med engeri och mod så har som viljat ha ett mål med min träning och inte kommit på vad så tänkte jag måste testa tänk om det här är min sport har som viljat ha någon foby så pratade med några där sen la vi upp ett uppläg och jag körde gärnet . Och jag vågade aldrig gå fram i skolan och redovisa så tänkte förs jag vågar inte men jag vågade gå ut den första tävlade på hela tammerpokalen 2015 och jag överlevde och kände sån lycka och trygghet
nina


Kom ihåg






Trackback