Gissar på tidigare

Gissar på tidigare inflyttning i huset jag och gubben var i regnet och blåsiga vädret i torsdag eftermiddag/kväll och tömde ett släpp med skräp från tomten då kom det ditt en snickare och skulle hämta nå och kolla om strömmen hade kommit tillbaka på området hela hällbacken och runt om kring varit utan stöm till och från onsdag eftermiddag till helt utan på torsdag så då sa han lite löst att dom satsar på innan semestern och det är nå sånt jag gissade när vi tittade in i huset innan han kom så var nästan alla lister uppe som dom hade gjort under dagen för då behövde dom inte stöm 

Hällen och ena delen av köksbänk skivan var restad till måndag elaren verkar bara ha kvar och sätta på lysknapoatna, kontakterna och sånt smått 

Rörmokarn verkar ha gjort allt vad vi såg så det mesta är att sätta vitvarorna på plats och vissa skåp dörrar och lådor 


Delen vars hällen,fläkten och Ungern fatas allt är på plats utom hällen som kommer på mån


Här fatas kaklet , blandare diskmaskinen allt finns på plats och bänkskivan som kommer på mån 

Helt färdigt den delen av toan

Fatas

Rören och blandaren och lådorna över skåpet finns på platsen 

Tre spottar i toan och köket fatas 



Fatas tork skåpet , tvättmaskinen och tumlaren  skåp dörrarna lutar mot väggen bara kroka på

finns på plats 

Dom hade en tids plan möte i går så ska ringa han på min lunch om han inte ringt och medela hur det ser ut ungefär


Så jag vet ungefär hur jag ska lägga mig tillgänglig i Vikareförmedlingen för vars jag är nu på dagverksamhet dom har sommar stängt hela juli sen är jag på en annan dagverksamhet som chefen har plus resurs till vars jag är nu 







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback