Hoppas jag kan andas ut snart

I morgon ska jag på en hälso kontroll och kolla om jag fått struma 

Fryser

Konstigt trötthet inte i kroppen i huvudet som den inte går ner i varv när jag sover

Svårt att gå ner i vikt eller hålla vikten (okej att jag gått ner i vikt efter graviteterna eller till tävling men vänt ut och in på mig och coach för att det ska hända nå )

Humör svängningar som jag går på färsta tömnings diet trött,gråter,arg, till jag bara vill explodera tex var så trött en dag skulle fickparkera vid oss stor ute fick inte till det började gråta och körde iväg efter jag blev arg och ställde mig vars man ska beta sket i det gick in och var less 

Dålig hy och hud 

Lättare att bli förskyllan jag som
Aldrig var det innan 

Samlar lätt vätska 

Lite känsla som åt blodsocker fall yr snabbt över när jag anstränger mig 

Lite av det jag känt innan jag ens opererade mig och långt innan tävling men min förta vc vill ej ta prover eller testa ge mig medicin eller utreda det ändå har min mamma det så nu för någon dag sen bytte jag vc och fått då tid i morgon kolla allt plus mitt ärr efter oprationen bara jag pratade med ssk i telefon så tyckte hon det var förhärligat hur dom behandlat en
Så hoppas verkligen det blir bra nu är less på det här

Ska ditt i morgon så hoppas jag kan andas ut snart 

 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback