Blev skräck slagen i morse

I morse när jag gick på toa såg jag att det behövdes bytas för det vätskade igenom lite och sen tog det inte många sec innan det började rinna hela tiden från ärret/såret får in på akuten med mamma fick följa med så kanske det händer nå ssk som skrev in mig var helt kass lyssnade ej på mig tex när hon skulle kolla på ärret /såret så slet hon också som man gör på barn när man tar bort ett plåster man säger på tre men drar på två snabb hade jag haft lågar cm längre armar då hade hon fått en rejäl höger någon måtta får det vara typ dumförklara mig vad jag sa sen när min mamma kom in i rummet blev hon helt annan person mot mig som tur fick jag en bra kirurg läkare som lyssnade på  mig tog en ny odling klämde och kollade och sa att det är en liten lokal linflamtion som just är under huden och inte gått igenom allt ännu så fick en 10 dagars kur 
och sa en ssk ska tvätta och lägga om sen skulle jag få med mig hem om jag ville sen skulle jag till vc på tisdag och fredag och lägga om plus måndagen där efter 4/4 på morgonen till en kirurg på Sunderbyn sjukhus om jag tyckte det blev värre var det bara och komma igen och sa att innan kuren börjar värka helt tar det 2-3 dagar 
så hoppas verkligen kuren hjälper för såret väkst till ca 1,5 cm och är en liten gång under huden till ena sidan ca 3 cm
Har inte ont nu alla fall sen det började rinna mest obehagligt och rädd blir man speciellt när det måste gå så här långt innan någon raggerar på Sunderbyn sjukhus så blev 

Är forfarande lite rädd orolig känslor i kroppen det försvinner nog när jag ser att det går åt rätt håll 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback