Mormor med mina buspojke och Julia på mini semester

Lite bilder på Göteborg resan som min Goa mamma är på med mina två pojkar och min kusin Julia och hälsar på min syster Linda och hennes sambo Ove åkte med natt tåget från Luleå i torsdags som gick 16:45 kommer hem på måndag


När dom just hade åkt iväg



Lite film och leksaks mys på kvällen 

Lucas sov på sättet

Alexander i kojan under bordet på nå mjukt

Julia hade inte riktigt somnat 

När dom kom fram vid 12 tiden på fredag Ove bär på Lucas Julia och Alexander drar på varsin väska 

Vet att dom var ute mycket på fredagen och busade passade på när det var fin väder 
Helt utslagna 


På väg till Liseberg 











Så få se vad dom hittar på i morgon innan dom sätter sig på tåget hemåt igen saknar mina bus pojkar 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback