17/12

vad har man gjort sen sist

man har varit på ikea med sofia och shoppat lite vi for äver gränsen med och shoppa lite

jag köpte en julskinka till Liisa
och lite drick bart hehe

jag har baka bullar igår hos Liisa medans hon inte är hemma för våran ung är som den är och Lulebo har varit och kolla på den 2ggr men dom säger att det inte är nå fel på den men nå är det nå fel om det man har i ungen inte får färg och att osten knappt smältar och så viadre som ids inte byta ut helt ängkelt skit vad man längtar att komma ifrån dom här lulebo lägenheterna

har set på några filmer med älsklingen

hmm


igår så var jag en sväng hos Ia,henke och doms gullia Edwin skit vad han har blivit lång var där ett tag och fick me mig massa ljus osm jag hade beställt =) så nu luktar det gott här hemma  kunde inte vara så länge jag skulle ju baka bullar och det vill man inte göra mitt i natten

imorgon ska jag nog en sväng på stan och köpte några julklappar

så vet någon vars man kan hitta en bra men inte så dyr hårtrimmer?? så får ni gärna höra av er


Snart är det Fredag och nästan slutet på denna vecka och nästa vecka så är den julaffton och efetr det så börjar jag jobba igen för då är min sem slut  tiden går så fort så man ska värkligen ta vaar på tiden och dom nära och kära


ha det så bra




Kommentarer

Ååh kom & baka hos mig med =)

Hårtrimmer = Jag köpte en Philips på Coop (Bygg) i julklapp till S & den låg på ca 299-399 spänn. Är det till Micke i julklapp? =)


Kom ihåg






Trackback