Så stolt mamma som vill att lillebror ska komma ut

Igår när jag la prinsen så tog det ca 5 min tills han somnade låg ner och små pratade
Och idag tog det ca 8 min stretade lite i mot små tjöt och ville ej ligga ner först och när jag gick ut så tog han upp två böcker en gång vill vanja han att somna själv utan att man ska behöva söva han med att tex sitta bredvid, läsa en bok, stryka på han och så vidare tills han somnar
Det går väldigt bra framåt men nå har det hänt att jag måste stryka på han en stund så han slappnar av Nu ska jag och magen försöka villa sover så dåligt på nätterna nu det är alltid nå är man inte kissnödig, hungrig, törstig , håra sammandragningar , hittar ingen skön ställning och sova och så vidare Gubben gick och villade lite innan för vi behöver ju inte vara två och lägga prinsen när han sköter det själv nästan :)
Så skönt att prinsen sover oftas lunch mellan 12-15 ibland längre eller kortare Så borde få någon min villa :) Här är ett smak prov på en av 5 st fina första dagis fotograferingen för prinsen
Du får komma ut nu till våran lilla familj och få massor med kärlek och trygghet av oss vi saknar dig lillebror som vi ej har kommit på något namn ännu till



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback