Fitnessgalan

Var på fitnessgalan igår var bara på mässan blev lite besviken det var så litet  
Lite foton på lite kändisar 



Från igår på pw testade och körde lite intervaller i trappan skulle haft en sån trappa i Luleå någon stans 
Min frukost ser inte så god ut efter att skumpat runt på nåde flygg,buss och tunnelbannan

Tur den är godare en den ser ut

körde lite skape med familje igår efter frukosten min så söta ojj så jag saknar dom mina tre underbara älskade pojkar som stor till liten 




Var och skulle köra ben med Anna på sats Odenplan igår vi började med böj efter en stund gjorde hon illa ryggen 😪 så hon fick avbryta och åka hem 😢 hoppas det inte blev nå alvaligt när dom har så mycket nu med Gymmetstockholm 
Jag fortsatte att köra lite ben tog lite tid då maskinerna är så utsprit plus man inte vet vars allt är fick till ett okej pass börjar få lite tränings värk i bena/röven så något har man gjort alla fall 

Dagens pw blev väldigt blöt det regnade gick vars näsan pekade ungefär 



Lutar mycket ny bakat överallt typ 

Byta om till tränings kläder och besöka något gym nära vars jag bor och sen kolla om jag hittar något solarium fryser så bli lite brun plus bli uppvärm hade ju bra 


Sen senare blir det fitnessgalan och se tävlingar idag 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback