Började bra men slutade i att känna sig krängt

Första tagen på året så for jag och stor prinsen till gymmet han myste på med en dinosaurie bok och sen lite små kul på paddan 



Medans jag tränade 

Innan gymmet var vi och handlade lite för middagen blev lite gorm när jag skulle betala gick ej kollade på banken på mobilen och hade pengar men nå var konstig tänkte först att det hade hänt nå då vi ska byta bank fick lämna påsen och fa till min mamma hämtade hennes kort och swishar över pengar så jag kunde ta ut pengar mina sen for vi och betalde för det lila vi hade handla så pinsam folk tänkte kan hon inte ens betsla 155kr 

Visade sen när jag ringde banken och kolla för nå kändes skumt det är någon som använt mitt kort i natt så banken hade spärrat mitt kort 

Fan för den som använt mitt konto vissa förstår tydligen inte vad som är ditt och mitt 





Kommentarer

Men gud vem kan ha använt det ? :(

Svar: Ja du det hade jag viljat veta för den hade fått känna det ena och det andra för att lära sig att låta bli andras saker
nina


Kom ihåg






Trackback