Det var ett tag sen

Kommer inte bli någon tävling i år så tanken är att det blir tammerpokaken 2017

Det var ett tag sen jag skrev varit mycket med infektionen som verkar vara borta nu så tappade all motivation vad det gällde träning och lite kost men nu är jag på väg tillbaka med hjälp av min fina vän Madde som coachade mig inför tammerpokaken förra året 2015 så nu ser jag små små förändringar på kroppen så nu börjar träningen blir mer och mer kul igen 😄

Har varit endel med flytten och sen efter få iordning och bestäma vad vi ska ha och så har grundmålat garaget och i går började jag måla lite gråt

Och en som heter Magnus är och fixar våran tomt kommer bli fint när allt är klart då hoppas jag är färdig målat garaget så jag kan lägga den lilla tiden på kvällarna efter ungarna har somnat till att bara måla huset kommer ta sin tid




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback