Hoppas hoppas snart

Blivit tillökning i tränings tights garderoben så förhoppnings vis snart så slipper jag omläggningen på öppningen på ärret snart läkt så jag slipper ha värsta Bullen vid troskanten 😂 så jag kan få svettas och träna tillbaka min kropp i dom här snyggingar 

Idag var jag på gymmet och körde lite fick bra kontakt i bena i benböj med min kroppsvikt med armarna rakt ut , benspark körde bara på 5kg oj det kändes som 55kg eller nå 
Blev sen lite biceps och någon axel övning med 4-5kg 

Känns mycket bra kommer få köra på lätta vikter nästa vecka också och säkert veckan efter det med då öppning efter inflammationen måste läka igen så får för magmusklerna men inte ta nå tyngre för såret kan brista upp och det vill vi ju inte

Har en tid på Sunderbyn sjukhus på tisdag på eftermiddagen hoppas dom tömmer mig då snart gör jag det själv får ligga på mage men väldigt obehagligt tar ont plus känner att det är som vätska bullar 

Nä nu ska jag hoppa in i duschen för snart kommer min Goa mamma och lägger stor killen i sängen och sen lägger om på ärret på mig 



Minstingen gick själv till sin säng och somnade låtsades sova i sakosäken när jag kom närmare för att fota han 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback