Helgen

hejsan

har jobbat natt sen i torsdas och jag har en natt till och så är jag ledig en dag och sen en natt till sen är jag ledig förhopnings vis några dagar :)

FREDAG gjode jag inte så mycket..var på stan en lite sväng med min kille och hans kompis Danne.var på Lulebo också och kollade på vad det fans för färger till skåpluckorna vi har tänkt byta färg till en ljus grå färg så man får bort känslan av lulebo kök
..
IGÅR(LÖRDAG) så var jag på IKEA med Sofia plus så for vi förbi Alko en liten sväng det gick ganska fort vi skulle bara ha små saker på IKEA jag köpte lite till mig själv men de mesta jag köpte var till Helena som hon ska få som inflyttnings prisent köpte en sak till Emma som hon också ska få :P hon har ju också flyttat just ...


IDAG(SÖNDAG)  Har sovit till just innan 15:00 det var jätte skönt när man inte fick sova så mycke igår.käkade lite gröt när jag vaknade sen så jag har plockat lite i det jag köpte igår på IKEA plus plockat undan me min kille lite disk och sånt han hade två kompisar här inatt och drack lite så det var lite och städa undan men det var inte så hilma stökit d´så det var skönt att det gick fort.. man kanske ska ta en lite promenad i det fina vädret eller något ska som inte göra så mycke ska ut i gen och jobba natt ...


NU är det 60Dagar kvar =) 

Ha det så bra ..



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback