Påsken =)

den har varit bra har varit ledig hela påsken =) fast jag hade hoppas att det var lite mer sol ute än var det har varit men man ska ju inte klaga det blir ju varmare ute och snön smälter =)

det blev visst ut gång för mig i torsdas med Emma det var kul vi gick på Cleo där vár det inte så mycket folk men det var jätte kul ändå efter ett tag så gick vi till Kaffelino där var det folk där träffade jag Danne och hans tjej Sara=) pratade lite snabbt med dom men det var lite svårt att höra vad man pratde och tänkte för det var så hög volym..

Fredas så var jag och min älskling på resturang och käkade det var jätte mysigt och gott var det också =) sen när vi kom hem så hade vi en mysig hemmakväll=)


Emma och jag på Cleo


Emma och några av hennes kompisar på Cleo

min pojkväns bror och hans tjej har varit upp i påsk dom far i morgon så man har umgås lite med dom. idag så har jag och Malin varit på storheden och kollat lite jag hittade lite ljus det glömde jag och köpa när jag var på Ikea med Sofia. senare på tagen så har vi kollat lite här hemma vad jag kan sälja på tradera så hon har fottat en heldel här plus vi har kollat lite på en kamera till mig =)

Funderar på den här kameran OLYMPUS FE-20 SILVER



Nu är det 52Dagar och 18Timmar kvar =)

hoppas ni har haft en trevlig påsk



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback