Vad har hänt

Det var några dagarsen jag skrev här så vad här hänt sen sist

hm jag har börja få igån träningen som jag vill ha de igen =) sen så har jag börjat cykla det är ju så fint väder ute nu för tiden det är så skönt att det är VÅR=) jag har beställt en kamera och den har kommit och det blev en Olympus fe 3010 den jag hade skrivit tidigare hade utgått


den är som samma fast en nyare är det här...

har fått sålt 3st kläder på tradera =)
har köpt en kläning på Hm,skor på Wedins och leggings på Lindex  bilder kommer upp lite senare
annars har  jag jobbat lite och varit me lite kompisar..
ja justtja igår var jag på utbilning med jobbet =)

snart så börjar man på ett lång vik=)=) det känns jätte bra

Kl 11:15 så ska jag på cirkel träning =) få se hur det går man har lite träningsverk från igår när jag körde spining och sen core.ska cykla in det är ju så fint väder =) snart måste man köpa utemöbler till balkongen

Nu är det kvar 42Dagar tills man sitter på flygget




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback