Ikea

idag ska jag till ikea med Sofia det ska bli kul det var ett tag senman v ar där och det var också ett tag sen man träffade sofia ..

så det var det jag skulle säga ska hoppa i sängen nu så jag orkar upp om några timmar

sammanfattning för igår så gjode jag inte så mycket tvättade mest och städade undan saker och slängde reklam som man får hög vis av varge dag nu innan jul

nu har jag inte så många julklappar kvar
 
julia  X

mamma
 
pappa idag ska jag köpa den

mormor o morfar X

min älskling en sak kvar att köpa till han

Saga X

Eve X

Ia X

helena X

sofia  X

Liisa

edwin ska man försöka hitta något

emma o malin ska ska vi ha en tjej kväll med massor med mys

och några andra ska jag dela med mamma och köpa




God natt på er

hoppas ni får en bra ny vecka




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback