Min lediga dag gjode jag de här

För snart 6dagar sen så började jag mitt nya liv me sopper :) de går bra änså länge idag har har jag varit på 1.15 timmar promenad de var jätte skönt ut de blåse inget .

har också varit på  ica maxi me sofia och handla lite me har aldring varit där och handla för så lite som jag gjode idag men så jag äter ju baar sopper så jag köpte bara lite mat till min älskling så de blev baar en påse :D

mellan 18:00 - 22:00 har jag tvättat skit vad skönt att de är över........

imorgon går jag på mina 5 nätter de ska bli så himla kul elller så inte hehe men de bästa me dom nätterna är att söndag och måndag går jag ut extra så de ger ju lite pengar när de är natt :D

nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite bok innan jag ska sova

så har de så bra



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback