21 Juli Tisdag

Idag har jag jobbat mellan 8:00 - 13:00 det var jätte skönt men synd att det inte var så fint väder idag så man hade kunnat afar till någon strand..är ledig onsdag och torsdag så få se om det blir något solande det brukar vara dåligt väder när jag är ledig men när jag jobbar som längst så då är det fint väder..


efter jobbet så städade jag o min älskling vi skulle få danne och hans hund på besök. blev så trött efter ett tag så jag gick och la mig i sängen en stund hade jag tänkt men det blev  mer en timme fast det gjode inget dom började spela lite.så jag vaknade  just före att maten blev klar som min älskling hade gjort så vi käkade alla tre sen efter ett tag så for jag till Helena där har vi suttit och pratat lite när jag var där så fick jag ett sms av min mormor att min morbrors tjej Eva har mindre än 5 min mellan värkarna så snart kommer min KUSIN längtar såååå



Danns och Saras hund

 
Helena


det är jätte många i min omgivning som har eller väntar barn så man blir som sugen själv med att skaffa men det är som ändå inte som lägge än =(



Snart ska man hoppa i sängen och försöka sova lite..



Kommentarer

så fin hunden är :)


Kom ihåg






Trackback