23 Juli Torsdag

vad har man gjort idag?
jag har sovit till 11:00 för då ringde min älsklings mamma till mig men det gör inget det var dags att vakna den tiden.
så jag gjode mig lite frukost ( gröt med lingon sylt och en hårdemacka med ägg på )
sen efter det så började jag att diska lite för det behövdes göra men det var skönt när det var borta..
sen så var det baar att klä på sig för att jag skulle fara i väg med jessica och byta lite saker till Ia det gick jätte bra att göra det till henne. vad bra att du tyckte om sängmobilen som jag gav till Edwin=) i dop pressent..

sfter vi hade varit på barnenhus så körde jag hem jessica och jag for till Ia och lämnade sakerna där blev jag kvar ett tag och Maria var där me sin lilla son han är också så himmla söt bebis. när dom skulle i väg så for jag hem och laggade mat det belv köttförsbiffar och mackaroner och sås som blev sådär.

har gått igenom min garderob med kläder hittade MASSOR med byxor jag inte anväder som jag får hjälp nu av Malin att lägga ut på min sida på Tradera  hittade lite linnen med som kommer ditt emd ska gå igenon någon annan dag me och kolla tröjer och sånt mer har så himmla mycke så det tar tid innan man har gått igenom alla kläder
 har set på lite tv medans jag kollade i garderoben

mitt säljar namn är Nina-U om någon vill gå in och kolla på Tradera




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback