28/7 Tisdag

 idag harjag och Emma varit och solat en liten stund innan vi får in till stan hon skulle fika med sin pappa och jag var och kollat lite på stan medans så hon hörde av sig efter hon hade fikat så gick vi på stan en stund sen så käkada coh for hem efter det  så när jag kom hem så samlade jag ihop skräp så gick jag och slängde det när jag for in till stan för att hämta Helena så for vi på Kvantum och handla lite så sen körde jag hem henne så for jag hem till min älskling som just hade kommit hem han har varit ohc fiskat igen me danna och jocke


jag hittade lite saker på stan en kläning på Diva, två blåa glas Indiska,underkläder från HM, två par örhängen från Ur & penn och tre stenar med text på och ett fatt på Mique detvar nog allt tror jag  


imorrgon så jobbar jag 13:00-21:30


ha det så bra



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback