Helgen

Fredag
 
jobbade mellan 7-1400 sen for jag på bolaget och köpte lite och dricka till kvällen  Emma hade fest det var jätte kul vi satt där och drack sen så blev det vidare till färgan med Malin, Mare-lena och Emma så klart Helena orkade inte fara ut så hon for hem vi träffade Pia på färgan också =)


Lördag
gjode jag inte så mycke sov mest och tog det lungt framör tven vaknade som till sen till kvällen så hittade jag och min älskling massa filmer efter´varan som vi såg sen så gjode jag inge mer det var bara att sova.

Idag
har jag sovit länge är helt slut efter veckan som jag började 7.00 varje dag plus att jag är trött sen fredag med men det var värt det . har set på en gammal Wallander film på dagen sen så efter det så for jag med Eva och syrran ivägn en sväng så nu är jag hemma igen och hade tänkt se på en film medans min älskling är i badet.. när jag kom hem så hade han städat här hemma jätte fint och byt sängkläder känns lite dumt att han har gjort allt för lägenheten var som sakt upp och ner.

ska försöka inte läga mig så sent i dag fast jag jobbar kväll i morgon

Ha en trevlig vecka som kommer



Kommentarer

Grattis i efterskott plutt. Missade totalt din dag (eftersom att det inte var fredagen den 13:e) Utan måndagen den 13:e. Hoppas du hade det fint! Kram!


Kom ihåg






Trackback