24 Juni

var har hänt sen sist ja du..
harvarit i Bulgarien med Emma det var jätte bra där skulle kunna fara ditt igen =) nu är man sugen att fara till värmen igen till hösten eller något sånt om man får me sig någon.

sen så har jag jobbat hela veckan till Midsommar jag jobbade en kort pass på midsommar för att min älskling fyllde 25år då så jag ville vara med han vi var hos han bror och hans tjej vi grillade,käka tåra som var jätte god,drack lite gran och mm.
var ledig hela midsommar helgen =) det var länge se jag var ledig på en storhelg.

i veckan som är nu så jobbar jag alla dagar förutom ídag då är jag ledig så har legat lite på balkongen idag ska snart på bilbingo med jessica hoppas vi vinner något ikväll det var ett tag sen jag var där =(
om jag orkar så ska jag baka lite när jag kommer hem efter bingon vi ska ha kalas för min älskling på lördag efter jag har slutat jobba.


Snart fyller man själv år och då blir man 21år=)

här är det några bilder från när vi var i Bulgarien





Kommentarer

Kom ihåg






Trackback