helgen :)

Fredag
så jobbade jag från 07:00 till 15:00 fick flexa lite gran efter jobbet så for jag in till stan och köpte lite kläder skulle bara köpa ett par tuna strumper men det blev lite kläder också
efter man hade varit på stan så cyklade jag hem me mat från stan så efter man hade käkat så var det bara att hoppa i duschen och göra sig klar för att fara till Emma med Helena och festa vi spelade kub ett tag sen så cyklade jag in till stan och dom andra tog taxi det blev ganska mycke den kvällen men mest blev det för hemma hon var lite nervös men sånt händer ju ibland
vi hade då kul Emma =) eller vad säger du av det du mins..




Lördag
så sov jag länge tog de mest lungt micke for ocg fisakde på kvällen jag satt hemma och se på film hade jag tänkt mig men så blev det inte sofia ringde från en fest och bad mig komma och jag gjode mig klar och gick ditt där sofia bjöd mig på lite och dricka men jag var inte där så länge så gick jag hem och gjode inte så mycke tills när han kom hem så såg vi på film och möss..

Söndag
har jag och micke sovit länge han lagade mat medans jag diskade sen så såg jag baar på tv tills jag skulle fara och jobba men som tur var så började jag 16:00 till 21:00 fick flexalite gran så cykalde jag hem och pratade me emma i mobilen så kom hon på att hon skulle gå på Copp och panta burkar sen henens fest i fredas så jag cyklade till henne och va med henen en stund

och nu ska jag snart hoppa i sängen ska börja 07:00 imorgon

har kommit på en sak bor man i Luleå så känner alla varan på något sätt eller vad säger du Emma?

Nu är det bara 10Dagar kvar =)




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback