Torsdag

idag ska jag jobba mellan 16-2100 så nu sitter man bara och vänta på att fara till jobbet..
tidigare idag så gick jag och Emma in till stan till gubbdagis och köpte några mutrar och skruvar sen efter det så gick vi vidare till hennes pappa och hämtade hennes cykel som hon lämnade där igår sen så gick vi vidare till coop och köpte oss varsin macka gick vidare till henne och satt en stund på hennes balkong till hon skulle fara kl 1300 in till stan för gå på nåt en kurs så då gick jag hem men när jag nästan var vid Sofia så kom jag på att hon hållde på att tvätta så jag gick upp till henne en stund och surade lite det var ett tag sen vi sågs men på söndag så börjar jag och Sofia me våran sommar spel =) det är allså bilbingo det är jätte kul att vara där 

nu ska jag gå och diska lite innan jag ska på jobbet
ha det så bra=)


NU är det bara 27Dagar kvar=)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback