Hej

Onsdag
så slutade jag redan kl 1200 så hilma skönt att ha ett så kort pass mitt i veckan =)
tog det mest lungt hemma och städa lite inför torsdag kväll..
KL:1800 så hämtade jag syrran från stan så for vi till våran morbror och käkade palt =)=) mums mums

Mina lyktor hade kommit äntligen så jag hämtade dom hos Ia innan middagen

dom är i från ljuspartyt så hilma nöjd

Torsdag
så hade min stor syster kalas så har där och fika lite sen så for jag och träna ett tag cyklaade hem och börja göra stekpalt från igår fick med mig lite hem =) så gott det var
badkade sen inför kväll då jag hade kryddparty det var trevligt ..

Fredag
så gjode jag inte så mycke jag och micke hämtade Saga efter hennes skola så körde vi hem henne men jag  började kl 15:00 så jag kunde inte vara kvar till mickes bror slutade så saga fick vara me micke själv ett tag ..
 den kvällen slutade jag 21:30 så det var bara hem och sova

Lördag o Söndag
så jobbade jag mellan 7-12 och 16-21 så det blev inte så mycke annat än bara jobb

det blir en tidigt kväll idag med för jag jobbar morgon i morgon mellan 7-14 sen så är jag bara ledig Tisdag=)=)




Kommentarer

Har ljusen kommit nu eller var det där en beställning sen tidigare?


Kom ihåg






Trackback