Om helgen

jaa vad har jag gjort i helgen får se här både fredag och lördag så jobbade jag 16-21
i lördas och i dag har jag jobba med Emma skit vad kul vi haft haft det fast imorse så var både jag ,Emma och Bea svin trötta fast man fick sova en timme mer ...

igår så hade Ia föddelsedags fest så jag körde ditt efter jobbet med helena efter 2400 så körde jag hem helena och sen lite senar eså körde jag Ia och gänget in till kroggen efter det så for jag hem och somna typ på ängång när jag la huvudet på kudden som tur skulle jag och Emma börja samtidigt idag så Emma hämtade mig vid 6:35 så for vi till jobbet jag slutade kl 14:00 och Emma 16;00 så jag fick gå hem men det var jätte skönt men lite slaskigt var det synd att intde snön stanade för det blev så himla mycket ljusare och hen helt annan kylla men den kommer väl snart får vi hoppas

vad har man mer gjort idag en att jobba hmm
tagit det mest lungt håller på tvättar lite gran nu som överkastet och den lilla smutts tvätt man har sammlat ihop sen jag tvättade sist ...

imorgon så är det en ny vecka och en dag tills man får lön fast den här månaden blev det en skit lön men men så är det ibland man ska väl inte klaga för det fins vissa som får mindre eller inget alls så man ska vara glad att man har ett jobb ...

jag jobbar med Emma med imorgon har jag för mig tror jag börjar 8:00 - 1630

nu ska jag gå och se om det är nå på tv tills man ska gå ner i tvättstugan




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback