----

här är lite vad som har hänt sist jag skrev här

Fredag så hade jag fest hos mig det var kul



lördag så gjode jag inte så mycke vaknade kl 10:00 ungefär for som på engång till Emma och var där en stund och pratade lite senare på dagen så villade jag lite såg på filmer..

söndag så var jag ut på en lite promenad och var och handla lite och  tog det mest lungt 

Måndag så jobbade jag 7-16 och sen när jag kom hem så gjode jag inte så mycke

Tisdag(igår)så var jag ledig så jag var på skolan mellan 8:30-945 sen så cyklade jag in till stan för att boka en tatuerings tid och jag fick en i oktober=) sen så köpte jag me mig lite lunch hem for och hämta Danne och Sara på kallax dom har varit i tunisien i en vecka=) sen så for jag och killen hem och myste lite efter vi hade käkat middag så for jag och hälsa på min kusin en stund...

Onsdag (idag) försovde jag mig imorse så jag vaknade 6:50 och började 7:00 men det och inte gjort så gick bra ändå fick ta bilen så man blev bara 5 min sen slutade 15:00 idag det var skönt har varit hemma en stund
och inte gjort så mycke .. har just kommit hem har varit på biltema med jessica hon skulle ha några saker där så jag körde ditt henne så snart ska jag se på film med min underbara MICKE =)




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback