10/4

idag så har jag jobbat för Ann jag och hon hade byt så hon jobbar för mig på fredag har gått bra på jobbet har jobbat med johanna och så kom anki en sväng innan jag slutade

har tagit det mest lungt efter jobbet

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
fick just veta av min mormor att ÄLSKADE BELLA ÄR I HUND HIMLEN NU HOPPAS HON HAR DET BRA DÄR
(kramar om dig öje min morbor det var hans hund) hon blev ca 15 år gammal så snäll och glad var hon alltid så tomt det känns had det bra vännen ...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=238841UPDATE.S%C3%B6k

gå in på den länken och rösta så hjälper du/ni IA och vinna något tror det var blöjor


ha det bra




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback