=)=)

Måndag

så blev det att sova länge böjade kl 12-2130 så det var bara att far till jobbet när jag vaknade typ
gjode inte så mycke den dagen mer en att jobbade

Tisdag 
 
så jobbade jag 13-2130 så då tog jag cyken till jobbet så nu när man är slö så blir det cyken och när man inte är det så blir det att gå
blev inte så mycke den dagen häller

Onsdag
har min underbara älskade micke bokat in massage kl 9:00 det var en jätte mysig överraskning så skönt det var =)
så när massagen var klar så var det bara att släppa av älsklingen hemma så for jag till Zandra hon hade bjudigt med mig på Stil så kl 12:00 så körde vi 45 min spingen sen så blev det styrke i ca 1tim Zandra och madde tykcer jag ska ta kort på stil en på inpuls som jag har nu får se om någon månad när det är dags att för nya kortete vars man tar

till middag blev det god tacos med min älskling och hans kompis danne som har kommit hem nu  efter flera månader borta och jobbat så efter maten så tog jag en ducsh sen så for jag till Ia en sväng hämtade lite saker som jag hade beställt

ska ta lite gröna vindruver och käka lite till tv sen så blir det sängen få se vad grabbarna ska göra fast jag lär väl märka vad dom gör dom skrattar och har kul hehe dom har ju som sakt inte träffas på flera månader så dom har mycke och prata om

Imorgon (torsdag)
börjar jag kl 12-2130 ska gå om jag vaknar i tid annars blir det min kära cykel


förresten jag kommer få en ny mobil det blir en samsung som man kan peka på
sony eriskon är ju bara skit ska inte ha en sån mobil igen
ni som känner mig vet att dom har bara tjorvat hade en mobil som var ca 1,7år gammal den hade varit hur många gånger som hälllst på lagning till slut fick jag reklamera den tror in inte att det händer samma fel på den nya mobilen jag fick har just hämta ut den på lagningen idag så jag längtar bara på att den nya samsugen kommer så man får ha en hel mobil är så less på att ha en mobil som tjorvar hela tiden

den kommer om ca 7 dagar som längst =)=)




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback