Lördag 14/8

Snart så har hela Augusti kvarit =( tiden går för fort snart är den mörkt kallt hela tiden

igår hade jag bestämt mig för att fara och träna men när jag vaknade så käkade jag lite frukost och så cyklade jag in till stan för att köpa några saker och träna men när jag kom till inpuls så hade dom bara öppet iag mellan 9-1200 så det blev ingen träning för mog =( jag som var så laddad för att träna så då bestämde jag mg för att leda cyken hem så fick jag röra på mig lite alla fall

snart ska jag ut på balkongen och sola lite fast först ska jag plocka undan tvätten för nu har allt torka får jag hoppas på  det


ikväll ska jag vara med Helena en sväng får se vad vi hittar på

alla verkar ha varit på nolia men jag har aldrig varit där så jag får väl ta och fara ditt nästa gång det är







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback