Onsdag 25/8

idag så har jag jobbat på hotellet mellan 7-till just efter 15 så så gick jag och Helena och köpa mina skor på din sko det blev dom svarta ville ha båda men var tvungen och välja sen så cyklade jag hem och gjode middag gjode hemlagad potatis mos och egna köttfärs biffar mums så gott sen så villade jag lute på soffan innan jag skulle cykla in till stan igen och träna en sväng

så här ser skoan ut som jag köpte idag har tagit bilden från dinskos hemsida 399kr mycke sköna

har just gått till coop och köpt lite mer frukt och hämtade ut ett litet packet från HM som jag har beställt lite

kommer jag kunna gå imorgon som folk har sån träningsvärk det blev som inte mindre träningsvärk efter jag tränade

sitter här i mörktet med tända ljus och tänker på min undrebara älaskde micke du är värkligen det bästa som har hänt mig du är min prins =) älskar dig längtar tills du kommer hem igen




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback