Måndag 20/12

hej

idag så har jag varit på ica maxi med sofia en sväng sen så gick vi på olika afärer för att hitta led ljus till hennes gran så vi gick på jula först men dom hade inget så vi gick på rusta där hittade hon sina lampor till granen..
 jag for till stan själv och köpte mammas och min älskade mickes julklapp =)
imorgon så ska jag och älsklingen fara på stan och köpa dom sist klapparna

har set på några filmer idag på tven just nu så håller jag på att ser på en BECK film på tv1000

imorgon ska jag försöka rena i förrådet gjode inte det här för någon dag sen hade lite ont i axen så jag villade framför tven den dagen

vi funderar på att fara och sola lite på onsdag 
 
onsdag eller torsdag ska jag och Sofia byta julklappar

ska lägga ut någon dag bild på mina nya naglar har byt färg

imorgon ska jag hämta ut min klänning från Nelly hoppas den är hel nu ska ha den på ny år ..

har just fått axen insmord av Tiger balsam så nu lyktar man sport=) det luktar så gott så nu är det varmt och skönt =)kan rekomendera Tigerbalsam om man har tränings värk eller har ont

har tagit bilden från Google

Helena på Brogatan 3 ska vi flytta till mitt i mot vars vi bode förut

nu ska jag se på filmen tills jag ska sova




Kommentarer

Okej :) det blir väl på samma gård? 2:a eller 3:a?


Kom ihåg






Trackback