Tisdag 21/12

Idag så har jag och min älskling varit och köpt dom sista julklapparna=) så skönt
jag haldade på stan idag försökte rädda den innan jag satte mig på rumpan så när jag trode jag hade balans igen så blev det en snur sen så satt jag på bakten hehe min älskade kille hjälpte mig upp och borstade av snön och jag bara skrattade gjode mig inge illa som tur var


fick paketen från partylite visning så Lina ska komma imorgon och hämta dom  plus jag fick mitt eget som jag hade beställt för mitt presentkort så tog jag massor med Teljus, Doft fläkt med vita snöbär som doft som jag har på toan och votivljus och lite annat småt och gott

Desser 3-veksgljus vanilj och äppelpaj men vaniljen har jag redan älda upp för någån dag sen försvan den ..

Min underbara Doft fläkt



mina naglar som jag har nu så kommer dom se ut på julen och ny år sen tror jag dom rycker för ett tag när man ska flytta så är det nå bäst att inte ha dom ..


ska snart på jobbat och lämna lite ljus till 2st ska skicka iväg en beställning ikväll




Kommentarer

Vad fint det var med silverglitter på naglarna :)


Kom ihåg






Trackback