shoppat

Idag har jag varit och shoppa god dricka till nyår en hel del blev det

*Grants whiskey
*hanvana club
*smirnoff
*passoa
*vit vin
*skumpa ska köpas av grabbarna imorgon
alla är stora flaskor
 plus massor med Bacardi breezer

har varit och fika med sofia efter vi var på bolaget innan hon for på jobbet mycke trevligt var det.=)


har köpt det här på Satch by gino:s
Idone hairspray naturalen 119kr
Osis red dust it 169kr
har jag köpt till håret


linnen från gina tricot ena är på rean och den andra för ordinal pris men fick båda för för 99kr hon slog in fel i kassan båda för rean inte blir jag ledsen..


Den här ska jag ha på nyår köpte den på Nelly 449kr det blev ingen bra bild..


Köpte dom på Linndex 79Kr  idag som jag ska ha till klänningen på nyår

bokade tid hos Lyxx så jag kan använda prisentkoret jag fick från jobbet när jag vann steg tävlingen så fick jag 500kr kr så jag har bokat en annsik behandling med färgar fransar och bryn den 12/1 så det är så hilma skönt 

nu ska jag se på en gammal Beck film på canal + 




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback