Date på ica maxi

har just plokat in maten och det jag köpte på ica maxi med när jag var på date med Zandra där
Zandra köpte lite mer än avd hon hade tänkt men då slipper hon nog fara om någon dag igen och handla
innan hon for och släppte va mig så for vi för bi max så bjöd snälla Zandra mig på mat tack så mycket det var gott ...

jag handlade lite saker till middagen på fredag då mickes mamma och han bror och hans familj kommer så ska vi käka tacos och en efterrätt som jag ska göra som Zandra hade gjort en gång när jag var hos henne

man ska ha mens så man är så sugen på choklad men jag ska försöka klara mig utan det till på fredag då efterrätten är med choklad

hoppas jag är lite pigare i morgon så man kan fara på ett spining pass innan jobbet

jag och min älskade underbara micke ska se på film snart =) sen så blir det natt i natt







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback