Fredag ...

så vad har man gjode denna dag då

åter jobbat mellan 8-13:00
for hem och städade stället för att fara och träna hade så tränings värk och jag var jätte trött när jag slutade vet inte varför jag la mig inte så sent igår ...

det gick bra att städa sen när jag var klar så skulle jag sy upp ett par gardiner men sy maskinen jag hade lånat hjälpe mig inge den gjode bara massa trassel så Zandra ska kolla med sin mamma om jag kan låna den så nu har man inga gardiner i vardasrumet =(

jag hade köpt nya gröna gardiner för ett tag sen till sovrumet så dom åkte upp dig för dom var inte förlånga ojj så fint det blev =)

på ett tag ska jag göra mellon sallad till tv

------------
skit vad man ser gravida kvinnor och barnvagnar över rallt ...

det är bra att många jag känner ha små söta gulliga barn som man kan mysa med lite när man är och hällsar på sina vänner och släktningar =)





Kommentarer

Kom ihåg






Trackback