Måndag 1/2

idag så har jag varit hos Zandra och prata om massa saker =) sen så for vi på Ica maxi när hennes kille robin kom hem så handla vi lite gran vi hittade 4st blommer för 99kr så vi köpte lika dana så vi kan tävla vems blommer lever längst Zandra blommer för för varmt och jag glömmer att vattna dom hehe
men nu ska jag bli noga så dom får leva så man får vinna men vi har inte sakt om nå pris om man vinner

tack Zandra & Emma för en trevlig dag & kväll =)

Till Zandra

 pris på den som håller längst eller nåt sånt för vem som klarar ha blommerna i liv ???


kl18:50 så skulle jag och Emma vara brevid helex på smink träff eller vad man nu ska kalla det Emma blev jätte fin =) jag fick till ena ögat men jag blev inte rikigt nöjd med det andra men vet inte vad det var för fel på det men det kändes inge bra men det blev fint det med ändå

har varit LEDIG idag jag skulle tränna idag men det blev inte det så man får se hur länge man sover imorgon om man hinner innan jag börja jobba

nu börjar paradise hotel på 6an så nu ska jag se på det vet som inte varför jag tycker om det men man fasnar som i det på nåt sätt

ha det bra




Kommentarer

Den som vinner blir bjuden på en go lunch :)


Kom ihåg






Trackback