nu är jag här igen

det var tur Emma att du såg på sms ett igen så du inte for och jobba natt i natt hehe hade ju varit kul i så fall om du hade kommit ditt =)

har just gjort klar det man ska ha med sig på jobbet och käka har börjat försöka ta med mat till jobbet så man försöker gå ner mer i vikt igen tar stått ett tag nu så nu ska det bli ändring på det

imrogon ska jag öppna ett konto som jag ska ha till ljusen så man inte blandar ihop pengarna så jag vill ha i sär dom så det ska jag göra efter jag slutar jobbet plus jag hade tänkt och träna med när jag ändå är inne i stan

så nu kan folk börja boka upp mig med ljusvisningar och ta in beställningar så ni vet ..

snart så är os klar så det blir något annat på tv vissa saker är kul att se men vissa saker är så sega så man blir less och se på det efter ett tag
så nu är hockey finalen mellan usa - canada så får se hur den går jag kommer inte se hela för jag börjar kl 7:00 plus ska jag köra min älskling till hans bror innan så ska han vara barn vakt åt söta saga
så man måste vakna lite tidigare ...





Kommentarer

Kom ihåg






Trackback