nu var det ett tag sen man var här och skrev

har fått en kommentar av Zandra att jag skulle upptatera här så nu gör jag det

så vad har hänt sen sist
hmm

har jobbat och jobbat har ´städat lite också
har ränsat blan massa saker man har här hemma och lagt ut på tradera och det har gå iväg där så det är ju bra at någon behöver det än att slänga

bilen har fått ett nytt bilbateri igår så nu är det krut i bilen igen =) och en ny lampa fast det var några dagar sen 
få se när pappa ska gå igenom bilen innan den ska besiktas så då lär kanske bli något till att byta ut eller kanske inte det får man se 


Zandra har bakat bullar till mig så det ska bli så gott och få smaka dom snart sk få dom när jag träffar henne näsra gång som blir imorgon=) hoppas det inte är så kallt i morgon så man kan ta en promenad det var ett tag sen och det känns annars får det bi en sväng på gymet fast det kanske det bli ändå

idag när jag hade timmar så hålde jag på laga lunch så skulle jag rivamorötter men på något vänster så kom min tume för nära så jag fick bort en bit hud så få se hur länge det tar och läka så jag glömde bort såret men jag blev på mind varje gång jag tog handsprit då kände jag det hehe  


jag börjar bli lite nervös för Lördagen få se om det blir nå folk hade som varit kul om det kom några när man har första egna visningen
27/2 kl 1630 hos mig

nu ska jag gå och se på film tills jag sommnar jag är ledig imorgon men ska tvätta på morgonen




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback