Söndag 28/2

sista dagen på dena månad

igår så hade jag ljusparty meitt egna första party det gick sådär men nästa gång kommer det gå bättre
jag har änsålänge fått sålt för 5232kr och jag väntar på att några ska bestäma sig om dom ska ha senast Tisdag så alla som beställer av rean ska få det ..


idag så har jag och älsklingen varit och köpt en skrivara så nu kan man skriva ut papper själv en att fara till folk när man ska skriva ut något =)

har varit ut på en kort promenad med Emma i snö vädret

på Onsdag ska jag, Zandra och söta Tindra till Sofia kanske och ha kaffe rep men för mig blir det saft eller något annat  




Kommentarer

Jag kan inte komentera dina inlägg. sista gången nu annars ger jag upp. Jag såg att du hade ringt tidigare idag. Glömde helt bort att ringa dig, Förlåt! Nu är mitt batteri dött. vi får helt enkelt ses till veckan :) Är inte 5300 bra`? Jag tycker det låter mycket


Kom ihåg






Trackback