Torsdag 11/2

nu är det ungefär mitten på den här månaden ..


idag så är det min sista ledig idag så imorgon så jobbar man 13-2130..
imogon så vissar jag ett kalas för att jag jobbar =(

idag så har jag tvättat mellan10-14 så gick jag på en kortpromenad medans tvätten hållde på torka det var skönt det var tur att jag gick medans det var sol ute för sen när solen försvan så blev det ju kallt ..

sen så for jag och älsklingen till stan vid 15:00 tiden och fixa lite saker

har just käkat lax,potatis och rivna morötter mums mums så gott =) min älskling kan laga så himla god mat så man äter så himla mycke för att det är gott men det ska bli en ändring på det ska bara ta mat en gång fast det är gott annars går man ju inte ner nå i vikt

imorgon på jobbet så ska jag bestäma vilken dag jag ska ha ljus visning på jobbet men hemma så har jag den 27/2 kl 16:30 så ni vet




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback