Torsdag 4/2

idag så har jag jobbat mellan 8-13 det rikigt skönt pass
efter jag slutade så for jag hem och tog på mig lite mer varmare klöder sen så tog jag bilen till Zandra så vi gick ut och gå med sin lilla söta Tindra och sin hund Bella vi gick i ca 1,5 timme det var rikigt skönt att vaar ute och gå och prata massa saker ..sen så for vi och handla lite mat för mig och min älskade micke blev det grillad kyckling, ris, stark sås och sallad musm så gott så det blev över massor så jag tar med det till jobbet imorgon som lunch som sakt så jobbar jag 8-13 imorgon med


ska fara och träna efter jobbet imorgon på inpuls så nu känner jag att jag har börja komma igång igen =)=)


är ledig från äldreboende i helgen men jag ska vaar på hotellet på lördag en sväng ska börja 11:00 så man får en lite sovmorgon =) såna tycker lilla Nina om

Grattis Jenny för lilla pojken ni fick igår på dagen vad söt han är =)
hoppas allt gick bra ..

Tack Zandra för att du fin du med
du är en så himla fin person..

nu ska jag se på kniven mot strupen med min älskade micke <3




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback